Spring joy

Jeśli są takie chwile, które wprawiają w stan permanentnego uśmiechania się to wiosenna kawa na świeżym powietrzu się do nich zalicza.

1

kolazyk

6

7

kolazyk2

Jeszcze rok temu w miejscu tak po brzegi wypełnionym ludźmi nie wyjęłabym aparatu, a co dopiero ceramicznego kubka. Przestałam się zastanawiać co ludzie pomyślą. No nie, dobra, chwilę jednak zaprzątało mi to głowę, ale przy równoczesnym cykaniu. Zastanawianie się, co ludzie pomyślą, przestało powstrzymywać mnie przed robieniem tego, na co mam ochotę.

5

10

Nie wiem czy mój koc będzie mi się dalej podobał leżąc na kanapie. Tak ubrany w wiosenne promienie był bajeczny. No nic, będę musiała czekać, aż zachodzące słońce zajrzy przez okno i wtedy dopiero narzucać go na siedzisko.

kolazyk3

34

Nawet moje włosy zaczęły jeździć na rowerze, chyba chciały uciec na drugą stronę chmury, kiedy po naszej zaszło słońce.

24

5 thoughts on “Spring joy

  1. Najlepsze, co możemy dla siebie zrobić to przestań przejmować się tym, co pomyślą inni. Zawsze podchodzę do tego w ten sposób – Ci ludzie nic nie wnoszą do mojego życia, najprawdopodobniej widzą mnie pierwszy i ostatni raz w życiu. Dlaczego mam na nich zwracać uwagę? 😉 Najwyżej pomyślą coś głupiego, a za chwilę zapomną. Ot, życie.

    Lubię to

    1. O ile mój umysł, w tej racjonalnej chwili, zgadza się z tym wszystkim, co napisałaś, to niestety w momencie, kiedy moje zachowanie mogłoby zwrócić uwagę ludzi postronnych, zawstydzenie paraliżuje. Obecnie, znacznie mniej, z czego bardzo się cieszę (chociaż nie mam pojęcia w jaki sposób udaje mi się to zmieniać).

      Lubię to

Skomentuj

