Miodowe klatki na grudniowe wieczory, czyli „This is us”

this-is-us-season-1-episode-7-live-stream-watch-online-season-1-episode-8-promo-trailer-spoilerskolo

 

Jeśli okres świąteczny jest z reguły czasem ładnych filmów, ciepłych obrazków oglądanych w towarzystwie lubego lub siostry to ja przychodzę z propozycją.

Normalnie, nie planowałam robić kolejnych list pokroju „10 seriali bez których nie mógłbyś żyć”, „7 sezonów, które zmienią Twoje życie” albo „Jakie 9 seriali lubię najbardziej”, po pierwsze dlatego, że jakoś pomimo chwytliwości, nie chce iść na łatwiznę i przyciągać wzroku tego typu tytułem, a po drugie takich list widzieliście pewnie ze sto. Jednak, mojego założenia nie rujnuje klasyczna propozycja jednego serialu. Szczególnie, jeśli tak bardzo jestem na tak, po skończonym seansie.

A mianowicie. „This is us”. Serial, który wybrałam dla wypełnienia dziury w mozaice. Oglądam bardzo dużo tych kryminalnych, detektywistycznych, sci-fi, odmożdżaczy, ale też tytułów uznanych za górnolotne. Brakowało mi czegoś prostego, w sensie życiowym. Chciałam obejrzeć coś po prostu o ludziach. Bez potworów, bez morderców i bez władzy, czy superbohaterów. Zdał na sześć.

This Is Us - Season 1

To jest serial idealny na te grudniowe popołudnia. Dużo tam dylematów, miłości, rodziny, sprzeczek, godzenia się i tak dookoła. Jeśli powiedziałabym cokolwiek więcej odnośnie kształtu i prowadzenia akcji to zepsułabym to pierwsze wrażenie. A po tym właśnie, serial „This is us” mnie miał.

Nie jest on czysty od koloryzowania, ale gdyby ktokolwiek stworzył serial który w 100% przedstawia życie i rządzące nim prawa dostałby na filmwebie 1. Za nudę, za brak akcji, za brak dreszczy. Koloryzowanie ma to do siebie, że z cukierkowego przesłania, utkanego filozoficznymi tekstami i cytatami ja skupiam się na głównej myśli i daję się ponieść. Analizuję swoje wybory i decyzje. Nie mam skłonności przy tym, do wyciągania wniosków absurdalnych. Od dziś, będę pisać na lustrze, każdego dnia Dzień dobry, czerwoną szminką oczywiście, a na naleśnikach będę rysować serca i rozsypywać wszędzie płatki róż. E-e. Zwyczajnie mam wtedy ochotę zrobić coś miłego. Z moich obliczeń wynikło, że za rzadko w ciągu ostatniego miesiąca pokazałam jak bardzo mi zależy. Nawet jeśli, miałaby to być herbata do łóżka. Proste. Ten serial właśnie do takich drobnych akcji mnie skłaniał. A porusza bardzo, bardzo wiele tematów.

rs_1024x759-160929064456-1024-this-is-us-ch-092916

Poza tym, ostatni odcinek przed przerwą jest świąteczny. To kolejny powód do wskoczenia pod kocyk i załączenia. Z czystym sumieniem polecam. Jeśli oczekujecie uśmiechu, jakiejś małej łezki, odrobiny rozczulenia i absolutnie żadnej grozy albo wyskakującego z komina wampira.

Dla mnie to najmilsze klatki tego miesiąca.

heart

I chyba najdziwniejsza recenzja, jaką widziałam. No cóż.

Skomentuj

