Uwaga, może powodować depresję

heart

Zaprzyjaźniona z nieustającym deszczem-dreszczem, zawsze w towarzystwie bezdusznego wiatrzycha. Już nie mogę założyć ulubionej kurtki, bo za krótka i za mało grzeje, ale jeszcze nie mogę opatulić się w drugie ulubione odzienie, bo paruję. Wyglądam sobie przez okno jeden raz, za drugim i raczkiem wracam pod kołdrę, coraz to głębiej. Prawie wszystkie liście pospadały już z drzew, które kołyszą się po drugiej stronie ulicy i widzę szare badyle na tle burego nieba. A nie, momencik, chwilunia, to z czubków odfrunęły. Na chodnikach dywanem rozłożyły się i leżą. To dziwne bardzo, bo pamiętam, że jeszcze wczoraj, kiedy wracałam z utęsknieniem do domu, na ramieniu zatrzymał mi się taki mały klonowy bobasek, a za chwilę mijałam opadające, nieco ponad głowami, gałęzie pełne złotych dłoni.

heart

Nawet się uśmiechnęłam. Przez chwilę. Kąciki moich ust wzniosły się ponad swój neutralny stan i zareagowały na te piękne, złote, cuda natury. Wtedy tak o nich pomyślałam, bardzo mi się podobały. Teraz, kiedy nastaje czas wyjścia z domu, nie czuję tej ekscytacji, żadnego podniecenia, zero energii. Nie bardzo chce mi się ogarnąć włosy, tuszuję rzęsy w tempie Flasha ze Zwierzogrodu. Ludzie, mnie nawet seriali nie chce się oglądać! To już jest koniec świata, albo jego początek, niesamowicie bolesny.

Jakiś taki foch na świat. Apatyczne odwrócenie się na pięcie i zamknięcie drzwi. Królowa chandry dosięgnęła i mnie. Przetrwałam tydzień ciągłego deszczu, wytrwałam przeprowadzki, na nowo zmuszanie się do wstawania na 8 (ten tydzień się nie liczy), pokonał mnie zwykły, szary, chłodny, jesienny poranek.

Ma ktoś jakieś pewne info, ile to trwa, albo jak się tego pozbyć?

heart

Jesień powinna nazywać się królową zniechęcania.

Ewentualnie porą paradoksów.

Ech.

One thought on “Uwaga, może powodować depresję

Skomentuj

