Wybierz trzy

Pomału odzyskuję swoje życie, które lubię i chciałabym się nim cieszyć. Wydawało mi się, że nie potrafię realizować swoich planów i niczego nie doprowadzam do końca. Nie mogłam się bardziej mylić.

Nie brakuje mi wytrwałości, kiedy robię coś co daje mi satysfakcję, przyjemność, radość, poczucie samorealizacji, coś twórczego. Nie potrafię poświęcić się w pełni zadaniom, które duszą moje prawdziwe zainteresowania i zmywają mi uśmiech z twarzy. Nie ważne czy chodzi o przedmiot na studiach, mało interesujący trening czy przyjaźń.

Jestem osobą o specyficznym charakterze i nastawieniu do życia. Marzę o mało wyrafinowanych dla co poniektórych zajęciach i spokojnej przyszłości z uśmiechniętą rodziną na zdjęciu. Nie wiem tylko, dlaczego zawsze staram się z tego tłumaczyć i przepraszam za siebie. Pomału, bardzo powolutku przestaję, nie potrzebuję marnować energii i czasu na kwestie, które nie są priorytetem.

Rodzina.

Zdrowie i aktywność fizyczna.

Godne życie, dzięki przyzwoitej pracy.

Moje trzy progi spełnienia, przy każdym z nich mogłabym dopisać „ładowanie…”, pracuję nad każdym stopniem i będę wkładać w to całą swoją energię. Dzięki tej treści, zrozumiałam, że nie mogę wciąż przepraszać za swoje wybory. Dlatego, że wolę sfotografować kubek i się tym cieszyć zamiast wyjść na imprezę albo że wolę cały tydzień zaszyć się pokoju i pracować nad wszystkimi swoimi obowiązkami, aby weekend spędzić beztrosko, spacerując z Nim po krakowskich uliczkach. Wybrałam za poradą Randi trzy sfery i może nie przyczynię się dla ludzkości i nie będę słynnym prawnikiem ani nie będę duszą towarzystwa znaną każdemu w mieście, ale będę szczęśliwa, a o to chyba chodzi.

3 thoughts on “Wybierz trzy

Skomentuj

