About

Chociaż nie potrafię być systematyczna w pisaniu, lubię czasem podzielić się sobą i swoimi małymi radościami. Smutkami się nie dzielę, odkąd zaczynam coś tworzyć, przychodzi taki etap w którym przez gorszy czas następuje pauza i ta pauza trwa do dzisiaj. Nie wiem dlaczego, tak chyba po prostu mam.

Kocham kubki, każdy kształt, rodzaj, wzór, wiem, że wy też, z pewnością okaże się, że to nie jedyna miłość, którą dzielę z wami.

Wiele razy potrzebowałam inspiracji, szybkiego przeglądu najnowszych kolekcji, by łatwiej znaleźć prezent na różne okazje, prezent, który będzie cieszył nie tylko właściciela, ale sprawi, że będzie ode mnie. 🙂

Lubię się też chwalić. Nowym kubkiem, nową pierdółką co cieszy oczy. Stworzyłam sobie miejsce, które zapewni mi tę przyjemność i może chociaż raz pomoże komuś w znalezieniu odpowiedniego prezentu dla podobnych do mnie maniaków wszelkiego rodzaju ceramiki i dekoracji.

Skomentuj

